Oddajemy w Wasze ręce prosty formularz dodawania relacji. Chcemy wiedzieć co u Was słychać i rozpowszechniać Wasz entuzjazm i zapał na naszej stronie i Facebooku. Każdą relację przeczytamy, najciekawsze puścimy dalej w świat. Ważne! Żadne z poniższych pytań nie jest obowiązkowe - jeśli chcecie napisać tylko kilka krótkich zdań skorzystajcie z okna "Co się u Was dzieje?". Jednak zachęcamy Was, abyście korzystali z naszych podpowiedzi i tworzyli swoje relacje wg poniższego schematu. Nie zapomnijcie o dołączeniu zdjęć!
Dodajcie chwytliwy tytuł, który będzie informował czego dotyczy relacja.
Nazwa szkoły, biblioteki, grupy projektowej.
Opiszcie na czym polegały Wasze ostatnie działania. Czy spotkaliście się w grupie roboczej? - jeśli tak to kto był na spotkaniu, o czym rozmawialiście, jak podzieliliście zadania, co wynikło ze spotkania.
Kto jest odbiorcą Waszych działań? Konkretna grupa czy cała społeczność lokalna. Spróbujcie określić odbiorców jak najbardziej dokładnie np. rodzice naszych uczniów, mieszkańcy sąsiedniej ulicy, seniorzy z uniwersytetu III wieku itp.
Kto jest Waszym partnerem, sojusznikiem, pomocnikiem? Może uzyskaliście pomoc od urzędu gminy, od nauczycieli, dyrekcji czy uczniów innej szkoły. Opiszcie kto oprócz Was zaangażował się w działania.
Opiszcie sposoby promocji swoich działań. Tworzyliście plakaty, ulotki, może stronę internetową czy stronę na facebooku. Pamiętajcie, że poczta pantoflowa to też rodzaj promocji.
Pliki muszą mieć mniej niż 64 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png rtf pdf doc docx odt ppt pptx xls avi mov ogg wav.
Pliki muszą mieć mniej niż 6 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png.
Pliki muszą mieć mniej niż 8 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png.
Pliki muszą mieć mniej niż 8 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg png.
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.
3 + 3 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.