Program Młodzi w Akcji+
realizowany przez:
Bardzo dziękujemy za Wasze zgłoszenia na Ogólnopolską Prezentację Projektów Młodzieżowych 2019! Najchętniej zaprosilibyśmy wszystkich, ale niestety nie mamy takiej możliwości.
Oto lista zakwalifikowanych zespołów, z którymi zobaczymy się już za niecały miesiąc na Zamku Królewskim w Warszawie:
| Instytucja | Miejscowość | Opiekun/ka zespołu |
| TEB Edukacja | Tychy | Katarzyna Materna |
| Zespół Szkół Ogólnokształcących | Godzianów | Lucja Supera |
| Powiatowa biblioteka Publiczna w Kępnie | Kępno | Natalia Wolko-Stempniewicz |
| Szkoła Podstawowa nr 5 | Zawiercie | Joanna Gewald |
| Niepubliczna Szkoła Podstawowa im. Stanisława Będkowskiego | Grabowa | Teresa Supernak |
| Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi | Zamość | Anna Popławska |
| Niepubliczna Szkoła Podstawowa im. Michała Poleskiego | Rokitno Szlacheckie | Teresa Supernak |
| Zespół Placówek Oświatowych im. Marii Skłodowskiej-Curie | Trawniki | Roksana Wrona |
| Szkoła Podstawowa im.s Emilii Podoskiej | Grajów | Joanna Klimek |
| Zespół Szkół Nr 1 | Nienadówka | Iwona Słobodzian |
| Szkoła Podstawowa nr 3 im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego | Praszka | Janusz Tobiś |
| Zespół Szkolno - Przedszkolny w Cisiu | Halinów | Katarzyna Lewandowska - Staroń |
| Szkoła Podstawowa im. Ignacego Antoniego Zboińskiego | Kikół | Ireneusz Bednorz |
| Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza | Rogolin | Monika Bąk |
| Szkoła Podstawowa nr 9 | Siedlce | Anna Sulej |
| Szkoła Podstawowa Nr 2 | Nowy Dwór Gdański | Anna Pająk |
Wszystkim zakwalifikowanym zespołom serdecznie gratulujemy! Szczegóły dotyczące uczestnictwa w wydarzeniu otrzymacie drogą mailową. Do zobaczenia :)

O ile nie jest stwierdzone inaczej, prawa do materiałów na stronie posiada Centrum Edukacji Obywatelskiej, a teksty są dostępne na licencji CC BY-NC-SA - Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach. Licencja nie obejmuje zdjęć, filmów i materiałów graficznych. Pewne prawa zastrzeżone na rzecz autorów poszczególnych treści.