Dokuczanie jest słabe jak zimne gofry – Bądź kumplem, nie dokuczaj!

Właśnie ruszyła 6. edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, która ma na celu promowanie koleżeńskich zachowań i przeciwdziałanie dokuczaniu.

Centrum Edukacji Obywatelskiej kolejny raz zostało partnerem tej akcji. Chcąc wesprzeć nauczycieli i nauczycielki ekspertki CEO przygotowały scenariusze lekcji, przewodnik metodyczny, minizadania i miniprojekty dla uczniów i uczennic szkół podstawowych w wersji zdalnej oraz stacjonarnej. Bezpłatne materiały znajdziecie tutaj: https://badzkumplem.cartoonnetwork.pl/

Ambasadorem tegorocznej edycji został Kamil Stoch:

- Z przyjemnością dołączyłem do grona ambasadorów kampanii Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”! Wartości takie jak życzliwość i fair play są mi szczególnie bliskie. Od kiedy pamiętam, kierowałem się nimi zarówno w sporcie, jak i w życiu. Dobro powraca – z tym przekazem chciałbym dotrzeć do każdej miejscowości, do każdej szkoły, do każdego dziecka. Apeluję do nauczycieli, opiekunów i rodziców: bądźmy w jednej drużynie, wspólnie realizujmy odpowiedzialną misję szerzenia wzajemnego szacunku – komentuje skoczek narciarski. 

 

Spot kampanii Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”